Saturday, October 3, 2009

awak yang berjeans biru.. berbaju pink..meh kejap..

assalamualaikum warahmatullah

post ni, untuk sape2 yang berkenaan...

awak..awak..ye betul awak yang berjeans biru ..berbaju pink..meh sini kejap....
Pernah tak ada orang bagitahu awak..seluar awak ketat? baju awak pun kecik... apa? xpernah?

ni saya nak bagitahu awak..terus terang...seluar awak ketat...baju awak pun...
apa? suka hati awak lah nak pakai macam mana ye? abis suka hati saya la nak bagitahu yang pakaian awak x cantik dipandang, x memenuhi syariat, risau kalau awak secara x sengaja, mendorong lelaki mengadakan pandangan kedua..kesian mereka...

apa? suka hati awakla badan awak?
jadi takpe lah, suka saya la nak cakap apa, mulut saya...tapi sebab mulut ni mulut saya lah saya cakap, takut nanti terkelu bila ditanya, kenapa x ditegur saudara yang seperti awak...
risau..takut awak memang tak tahu yang baju awak ketat..

apa? saya melampau? saya jaga tepi kain orang?
awak..tadi suka hati sekarang melampau..ingatkan bila hati kita suka ni, kita boleh apa saje.. macam awak..rupanya awak pun tahu istilah melampau ye..
em agaknya, awak pakai ni x melampau?.. ketat sampai salur darah awak pun jelas berbekas pada seluar...ni sy cakap berlapik lagi ni..tak nak la sy deskripsikan dengan contoh *^$^$^#^%E$ ..yang x baik untuk dibaca...
saya bukan nak jaga kain orang, awak pun pakai seluar, bukan kain, saya nak jaga mata pelajar2 kat sini... depa nak exam x sampai sebulan lagi..kalau hari2 sepanjang sem duk tengok secara x sengaja dengan pandangan pertama. dan terpanggil dengan pandangan kedua,, tak ke kabur minda...
lagi satu bukan nak jaga tepi kain orang..tapi itulah, kita ni kan satu malaysia, kena saling tolong menolong, tegur menegur..kalau xleh terima kena tegur,... awak ni 1 seorang n alone la... ...


eh eh..da azanla..
ingat ni..
kasar macam mana saya tegur awak..
satu je sebab nye..
yang lain tu tipu je,
sebab awak saudara saya..
inni ukhtiki fil islam...

nanti kita sambung balik kalu sempat insyaALLAH..
eh, awak nak kemana tu..

jangan merajuk lu,, meh semayang lu meh...

to be continued...

wassalam..
belajarlah dari setiap nafasmu, dan syukuri setiapnya..

1 comment:

HeRWaNa HeRMan said...

wah...
sangat menarik...