Saturday, October 3, 2009

jawapan untuk soalan2..

assalamualaikum warahmatullah...

Alhamdulillah dapat juga saya curi2 masa yang ada untuk menulis entry kali ini bagi menjaawab beberapa persoalan yang diterima dari teman...

soalan 1: macam mana raya?
jawapan: raya tahun ni x macam biasa..kehilangan masih terasa..silap, sangat terasa..that is all about my raya...

soalan 2: kenapa tak balik awal ke upsi cuti raya hari tu?
jawapan: bakti anak pada ibu.

soalan 3: kenapa macam senyap (jauh je sekarang)
jawapan: ...K.I.V

soalan 4: apa masalah na?
jawapan: la, saya bermasalah ke? kalau ye apa masalah saya? lepas ni, sape2 yang rasa saya bermasalah..bleh bagitahu direct, x payah pakai orang tengah... saya cuba memahami...

soalan 5: kenapa ni?
jawapan : terkilan...

soalan 6: dengan sape?
jawapan: ......................

soalan 7: penyelesaiaannya?
jawapan: saya akan muhasabah diri saya balik... dan sebelum tu. sesiapa yang saya ada tersalah kata, tersilap laku...maaf la yer.. tegurlah kalau rasa perlu.. insyaALLAH, saya akan muhasabah balik...

soalan 8: akhir kata?
jawapan: semoga sentiasa dalam redhaNYA...

belajarlah dari setiap nafasmu dan syukuri setiapNYA
wassalam...

No comments: