Wednesday, May 20, 2009

salam kekacang...

assalamualaikum warahmatullah....

salam kekacang? ai..ingat kita ni kacang ke?..
x lah...salam kekacang...sebab na sekarang dah kat kampung..klate..

apa kaitan klate n kacang? ye la..2 2 stat ngan huruf k...

x..gini sebenarnya..
my mom @ mek..tanam kacang...so...ingat lagi dop..ms dalam kelas ari tu..dr haniza ..ada tanya kita..
apa kita nak buat masa cuti? n ingat lg x..dalam kelas tu na jawab..CABUT KACANG..
ye..memnag cuti ni..duk tengok kacang jer...hehe..memang terealisasi la nak cabut kacang..
so, sapo nak makan kacang yang na cabut..jom la datang umah...hehe

sbenarnya bukan kacang yang na nak fokus kat cni..tapi..
nak cerita...masa sblum balik ari tu na terfikir..mesti sunyi yer suasana rumah....kenapa? macam x pernah balik plak na..macam la ni first time na duk jauh dr umah....

x x x..lain...lain sbb..ni kali pertama na balik lepas pemergian abah...n ni plak kali pertama balik n adik lelaki yang sorang ni xde kat umah...uda da sambung belajar...mesti sunyi umah..

n skang na da btul2 kat rumah...betul sunyi..sebab tiada senda dr uda...n mostly feel very bad..seeing all barang2 arwah abah..dulu masa pemergian abah..na balik untuk 3 ke 4 hari je...x sempat tanah kubur yang merah bertukar warna...tapi xpe..na redha..

cuma cepatla..cepatlah rasa sunyi ni pergi...cepatla rasa sunyi ni pergi...cepatla biiasakan diri..
lain rasanya..bila uda pun xde kat rumah...
bila tengok kopiah di uda di dapur..huhu..cepat la cuti dik oi....

apa pun..doa na untuk kalian ..
walau dimana kalian berada...

alamak tenet da putus..koz kedit da abis..
setakat ni lu..sambung lain kali...

wassalam

1 comment:

aisyasaliha said...

Salam ziarah..
Na, bakpo post bende wat sedih2 ni..
Na, tabahkan hati. siha tak tahu macamane nak menyelami apa yg na rasa sebab siha tak melalui lagi bende tu sume.. rasa sunyi.. selama ini kita asyik dikelilingi dgn org tersayang, bila mereka pergi.... ahhh.. siha takut nak menghadapinya..